מועצת הפיס לתרבות ואמנות כללים לחלוקת מענקים דצמבר 2017

Size: px
Start display at page:

Download "מועצת הפיס לתרבות ואמנות כללים לחלוקת מענקים דצמבר 2017"

Transcription

1 מועצת הפיס לתרבות ואמנות כללים לחלוקת מענקים דצמבר 2017 כללי : דירקטוריון מפעל הפיס מקצה מדי שנה תקציב לפעילות המועצה לתרבות ואמנות בהתאם להיתר מפעל הפיס )להלן: "המועצה"(. ועדות המשנה של המועצה פועלות במספר תחומים. בשנת 2018 ועדות המשנה פועלות בתחומים הבאים: אמנויות הבמה, אמנות חזותית, ספרות ושירה, קולנוע טלוויזיה וניו- מדיה וכן ועדת אמנות בקהילה )להלן במסמך זה: "התחומים" או "הוועדות"(. ועדת הנהלה ומסייעת בהוצאה לפועל של הנחיות הוועדות ויכולה לנהל מיזמים יעודים על פי החלטת המועצה לתרבות בכל שנה נקבעת מראש תכנית העבודה השנתית המנחה את כל אחת מוועדות המשנה בפעולותיה, הן בפרויקטים היזומים על ידה )להלן: "פרויקט יזום"(, הן בשיתופי פעולה והן בפרויקטים בהם בכוונתה לתמוך על פי בקשות שיגיש הציבור )להלן: "פרויקט הנתמך על פי בקשת הציבור"(. כלל הפרויקטים, על פרטיהם, מתפרסמים בפומבי. הכללים במסמך זה יחולו על בקשות שתוגשנה במסגרת פרויקטים הנתמכים על פי בקשת הציבור ובמסגרת פרויקטים יזומים, לכל אחת מהוועדות..5 קול קורא: מפעל הפיס יפרסם באתר האינטרנט ובעיתונות קול קורא המזמין את הציבור להגיש למועצה בקשה לקבלת תמיכה כספית, עבור כל פרויקט מהפרויקטים הנתמכים על פי בקשת הציבור ומהפרויקטים היזומים )להלן: "הבקשה"(. מפעל הפיס רשאי לשנות ו/או לבטל בכל עת את הקול הקורא ו/או לשנות את תנאיו, לרבות בטרם הסתיימה תקופת הגשת הבקשות, על פי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט, ובהתאם לנהלים המחייבים אותו, ובלבד שלא יהא בכך כדי לפגוע בבקשות שכבר אושרו על פי קול קורא זה. מפעל הפיס רשאי ליזום תקופת הגשה נוספת לאחר תום התקופה שנקבעה לכך, והודעה על כך תפורסם באתר האינטרנט של מפעל הפיס, בכתובת: תנאי הסף: 1. תנאי הסף הקבועים לכל פרויקט מתפרסמים בפומבי. 2. רק בקשות העומדות בתנאי הסף שנקבעו לפרויקט יזכו לתמיכת המועצה. אופן הגשת בקשה לגבי פרויקט הנתמך על פי בקשת הציבור בקשה לגבי פרויקט הנתמך על פי בקשת הציבור תוגש באופן מקוון אך ורק באמצעות הטופס האלקטרוני המצורף באתר מפעל הפיס )להלן: "טופס הבקשה"(. יש למלא הפרטים בטופס הבקשה ולצרף הצרופות בהתאם להוראות שיפורסמו במסגרת הקול הקורא ובאתר מפעל הפיס. מגישי בקשה למועצת הפיס מאשרים כי המידע שנמסר במסגרת הגשת בקשה / מועמדות, יישמר במאגר המידע של מפעל הפיס. מפעל הפיס יהיה רשאי להשתמש במידע שהתקבל ממגיש הבקשה/ מועמדות, לרבות לדיוור ישיר של מידע הקשור בפעילויות

2 מועצת הפיס לתרבות, קרן לנדאו וקרן ספיר. מפעל הפיס לא יעביר את המידע שנמסר לו לגופים אחרים מובהר כי ניתן יהיה להגיש בקשה עבור פרויקט שעלותו גבוהה מסך התמיכה המרבית, כאשר ידוע למגיש הבקשה כי בכל מקרה לא יאושר סכום העולה על סך התמיכה המרבית שנקבעה על ידי מועצת הפיס, וכי יתר עלויות הפרויקט תחולנה על מגיש הבקשה ממקורותיו העצמיים. לוחות זמנים 1. מועד הגשת הבקשה וצרופותיה משתנה מפרויקט לפרויקט והוא מתפרסם באתר במסגרת התחום הרלוונטי ובמסגרת הקול הקורא שפורסם לפרויקט. 2. אין לחרוג ממועדי הגשת הבקשות המתפרסמים בפומבי. המועצה לא תדון בבקשות שהוגשו באיחור. 3. את כספי המענק ניתן לממש בתוך לוח הזמנים לביצוע הפרויקט כפי שהוגדר בפרויקט וכמצוין בבקשה, ובכפוף לתנאים ולמועדי התשלום כפי שנקבעו מראש. הזכאות תפקע בחלוף המועד האמור ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, אלא אם ייקבע אחרת ע"י המועצה. בדיקת תקינות הבקשות 1. האחריות לשלמות הבקשה והצרופות מוטלת על מגיש הבקשה. 2. הכלל הוא כי בקשה שאיננה שלמה או איננה ברורה, או איננה מוגשת בהתאם לדרישות המועצה, תיפסל על הסף. רק במקרים חריגים על פי שיקול דעת מנהל/ת המועצה, רשאית המועצה )אך לא חייבת( לפנות למגיש הבקשה לדרוש השלמה או הבהרה תוך פרק זמן שתקצוב, על פי שיקול דעתה הבלעדי או לקבל בקשות חסרות. 3. בקשה שלא הוגשה במועד, לא תידון, אלא אם יוחלט אחרת ע"י המועצה או ע"י הועדה הרלוונטית, מנימוקים שיירשמו על ידה. קריטריונים ומשקולות לחלוקת התמיכות הוועדה תקבע ביחס לכל פרויקט קריטריונים ומשקולות לניקוד על פי שיקול דעתה הבלעדי, כגון: 1. תקציב במסגרת קריטריון זה יבחנו, בין היתר, הלימת התקציב וסבירותו וכן היתכנות מימוש התקציב. 1. איכות אמנותית לקריטריון זה ייקבעו מבחני עזר המותאמים לפרויקט הספציפי כגון: חדשנות; מוניטין מקצועי; איכות אמנותית; תמיכה ביוזמות ניסיוניות; הותרת חותם עתידי וכיו"ב. 1. תמיכה בפריפריה בקריטריון זה תיבחן מידת התרומה של המיזם עבורו מוגשת הבקשה לקהילת האמנים ולקהל הרחב בפריפריה. 1. תרומה לקהילה מובהר, כי הוועדה רשאית לקבוע קריטריונים נוספים או שונים מאלו המפורטים לעיל בסעיף זה, ולהעניק להם משקולות שונים, הכול בהתאם לצרכי הפרויקט ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

3 סכומי המסגרת לחלוקת המענקים הוועדה תקבע מראש עבור כל פרויקט את גובה התקציב הכולל לחלוקת מענקים. בהתבסס על תקציב זה, תקבע הוועדה את מספר הבקשות הנתמכות, כדלקמן: 1. הוועדה תקבע את סכום המענק המינימלי שיוענק לכל בקשה, וכפועל יוצא מכך את מספר הבקשות המקסימלי האפשרי שיקבלו מענק. 1. הוועדה תקבע את סכום המענק המקסימלי שיוענק לכל בקשה, וכפועל יוצא מכך את מספר הבקשות המינימלי האפשרי שיקבלו מענק. 1. לדוגמה: התקציב הכולל: 200,000 ש"ח סכום המענק המינימלי: 20,000 ש"ח מספר מינימלי של בקשות נתמכות: 10 מענק מקסימלי: 40,000 ש"ח מספר בקשות מינימלי: 5 דיון בבקשות וקבלת החלטות 1. לצורך בחינת הבקשות, רשאית הוועדה למנות יועצים מקצועיים, אשר יבדקו את כל הבקשות שהוגשו, ויגבשו את המלצתם לאישור המענק, בהתאם לקריטריונים והמשקלות שנקבעו בקול הקורא של אותו פרויקט. בפרויקטים בהם הוחלט על מינוי יועצים מקצועיים ימונו, ככל שניתן, שני יועצים לפחות. 2. היועצים המקצועיים ימלאו בעת מינויים טופס הצהרה על ניגוד עניינים, בנוסח עליו תחליט המועצה. 3. היה ובמהלך בחינות הבקשות יהא אחד מהיועצים המקצועיים מנוע ממתן חוות דעת בשל חשש לניגוד עניינים על פי החלטתה של המועצה, תובא בפני הוועדה המלצתם של יתר היועצים המקצועיים שמונו )אחד או יותר(. 4. היועצים המקצועיים יבדקו את כל הבקשות שהוגשו ויחוו דעתם בכתב לגבי כל בקשה, באמצעות טופס הערכה מקוון אחיד שייערך על ידי הנהלת המועצה. 5. היועצים יבצעו הערכתם אך ורק על פי הקריטריונים, מבחני העזר ואמות המידה כפי שנקבעו מראש לפרויקט, והם לא יתחשבו בכל שיקול נוסף אחר. 6. חוות הדעת תינתן על ידי כל יועץ בנפרד, והיא תכלול הערכה מילולית וציון מספרי לגבי כל בקשה. בכל טופס הערכה מקוון יחושב ויירשם הציון המשוקלל הסופי של כל היועצים המקצועיים ביחס לכל בקשה בנפרד. 7. חוות הדעת )הערכה מילולית וציון( של היועצים המקצועיים הן בגדר המלצות בלבד, אשר תובאנה בפני הוועדה. הוועדה תדון בבקשות ותחליט באם לקבל את הציונים שניתנו על ידי היועצים או לתקנם. 8. לאחר קביעת הציונים, יקבעו חברי הוועדה את כמות הבקשות שיקבלו מענקים )להלן: "כמות הבקשות הנתמכות"( או את הציון המשוקלל המינימלי לקבלת מענק, בהתאם למסגרת התקציבית העומדת לרשות הפרויקט. בכל מקרה, כמות הבקשות הנתמכות לא תפחת מהכמות המינימאלית של הבקשות הנתמכות ולא תעלה על הכמות המקסימאלית של הבקשות הנתמכות, כפי שנקבעו מראש לאותו פרויקט. בתחומי הטווח האמור, תקבע הוועדה את הכמות הסופית של הבקשות הנתמכות. לצורך קביעה זו תתחשב הוועדה, בהתפלגות הציונים של הבקשות, ובכל קריטריון רלוונטי אחר, לפי העניין. 9. הוועדה תהיה רשאית לדרוש ממגיש הבקשה את הצגת הבקשה בפניה או מתן מענה על שאלות והבהרות נוספות, ככל שתמצא לנכון. 10.הבקשות אשר תאושרנה תהיינה הבקשות שהוענקו להן הציונים המשוקללים הגבוהים ביותר, ושהציון שלהן אינו נמוך מהציון המינימאלי )ככל שנקבע כזה מראש(.

4 ב. 11.במקרה שיוענק ציון משקולל זהה לשתי בקשות או יותר והמסגרת תקציבית לא תאפשר תמיכה בכולן, תהא המועצה רשאית לבחור לאשר אחת מהבקשות בהתאם לאחת מדרכי הפעולה הבאות, או על פי שילוב ביניהן, לפי שיקול דעתה הבלעדי: א. באמצעות הוספת אמות מידה, כגון: העדפה להצעות המיטיבות עם פריפריה חברתית גיאוגרפית, העדפה של בקשות מקרב אוכלוסיות מוחלשות, תמיכה באמנים ותיקים/צעירים, מספר התושבים ברשות המקומית בה פועל המיזם, ביזור גיאוגרפי של כלל המענקים בפרויקט, ובהתאם לאמות מידה נוספות עליהן תחליט מועצת הפיס. באמצעות עריכת הגרלה בין הבקשות בעלות הציון הזהה. 12.בקשה אשר נדחתה על ידי המועצה לא תוגש ולא תידון שוב באותה שנה. 13.למרות האמור, במקרים מיוחדים תהא רשאית הוועדה להקצות מענק, משיקולים חברתיים ולצורך העדפה מתקנת, ובהתחשב באופיים ו/או טיבם של המבקש ו/או של הבקשה, כל זאת על אף שהבקשה איננה בין הבקשות שזכו לציונים המשוקללים הגבוהים ביותר ואף אם הציון שניתן לבקשה נמוך מהציון המינימאלי. במקרה כאמור, יירשמו ע"י הוועדה הנימוקים המפורטים וסכום המענק שאושר, ובלבד שסכום המענק לא יעלה על סכום המענק המקסימאלי שהוגדר מראש לאותו פרויקט ועל הסכום שהתבקש בבקשה. ואולם, כמות הבקשות אשר יזכו לתמיכה בשל שיקולים חברתיים כאמור לעיל, לא תעלה על 10% מהכמות הכוללת של הבקשות הנתמכות באותו פרויקט. 14.הנהלת המועצה תזין את הציונים הסופיים של הבקשות הנתמכות לתוך נוסחה ממוחשבת, המבצעת תחשיב אוטומטי המתייחס, בין היתר, לסכום המענק המבוקש בכל בקשה ובסכומי המינימום והמקסימום שנקבעו לחלוקה. למען הסר ספק מובהר, כי סכומי מענקים שהוקצו משיקולים חברתיים כאמור בסעיף 13 לעיל יופחתו מתוך התקציב הכולל של הפרויקט ולא יכללו בחלוקה ע"י הנוסחה. 15.יובהר כי לוועדה קיים שיקול דעת שלא לאשר בקשה לתמיכה אף אם הינה עומדת בכל תנאי הזכאות, וזאת מנימוקים מיוחדים שיפורטו בהחלטתה. 16. עוד יובהר, כי לוועדה קיים שיקול דעת שלא לאשר בקשה לתמיכה, אשר התקציב שהוגש במסגרתה יימצא כלא סביר. 17.החלטות המועצה הן סופיות. לא יתקיים דיון חוזר בבקשות, אלא אם כן המועצה החליטה לעשות כן על סמך מידע חדש שהתקבל ואשר לא ניתן היה לדעת אותו במועד הגשת הבקשה. תנאים לתשלום כספי המענקים הודעות בדבר החלטת המועצה לאשר או לדחות בקשה תישלחנה לכל מגישי הבקשות. הודעות המועצה על אישור זכאות למענק )להלן: "אישור הזכאות"( יכללו את כל התנאים לתשלום כספי המענק. מובהר כי רק אישור זכאות חתום על ידי מועצת הפיס יחייב, וכי עד לקבלת אישור זכאות חתום לא תהא מועצת הפיס מחויבת במאומה, לרבות כלפי בקשות העומדות בתנאי הזכאות. על מגיש הבקשה לשמור את אישור הזכאות עד לגמר ביצוע התשלום, כאסמכתה לזכאותו. כספי המענק ישולמו רק בהתקיים כל הפרטים שפורטו בבקשה ובאישור הזכאות. מבקש שקיבל אישור זכאות יגיש למועצה כתב הסכמה והתחייבות, כשהוא חתום על ידו בפני עורך דין, בנוסח המצורף באתר מפעל הפיס. לא הוגש כתב הסכמה והתחייבות חתום כנדרש, יראו את מגיש הבקשה כמי שוויתר על המענק והמענק יבוטל. סכומי המענק הינם חד פעמיים, קבועים בערכים נומינליים, כוללים מע"מ במידה ויחול, ולא יהיו צמודים למדד כלשהו. ככלל, כספי המענק ישולמו רק לאחר השלמת ביצוע הפרויקט או בהתאם לאבני דרך אשר תיקבענה על ידי המועצה, והגשת המסמכים המפורטים להלן,.

5 9. מקדמות מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ניתן לפנות למועצה בכתב לבקשת מקדמה ע"ח סכום המענק. המקדמה תשולם על פי התנאים שיקבעו ע"י המועצה ובכל מקרה לא תעלה על 25% מסכומו הכולל של המענק. לא תשולם מקדמה אלא אם הומצא למועצה "כתב התחייבות של מקבל מקדמה" שנחתם כנדרש. 10.לא התקיימו מלוא התנאים למתן המענק, רשאית המועצה לבטל כליל את הזכאות למענק או להקטין את סכום המענק, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי. דרישת תשלום ודו"ח ביצוע לאחר השלמת הביצוע של הפרויקט בגינו הוגשה בקשה, תוגש למועצה דרישה לתשלום סכום המענק או יתרתו. לדרישת התשלום יצורפו אלה: 2. דו"ח ביצוע כמפורט להלן; 2. תוצרי הפרויקט; 2. דו"ח כספי בנוסח המצורף באתר; 2. טופס פרטי חשבון בנק המצורף באתר; 2.5. אישור על ניכוי מס במקור. דו"ח ביצוע עם סיומו של הפרויקט, יוגש למועצה דו"ח ביצוע תקציבי. אמנים עצמאיים יגישו הדו"ח כשהוא חתום ע"י רואה חשבון. מפעל הפיס רשאי להעמיד לרשותם לצורך זה שירותי רואה חשבון ללא תשלום. תאגידים יגישו הדו"ח כשהוא חתום ע"י רואה חשבון או חשב התאגיד או מנכ"ל התאגיד. בכפוף לביצוע מלוא הדרישות והתנאים, יבוצע תשלום המענק בתנאים של "שוטף + 30" ממועד הגשת דרישת התשלום על כל צרופותיה. המוטבים לתשלום 1. המוטב שיקבל את התמיכה יהיה מגיש הבקשה בטופס הבקשה כפי שהוגדר בקול הקורא או במקרים חריגים הנסב, בכפוף לאישור ההסבה ע"י מינהלת המועצה. 2. מובהר בזאת כי תשלום כספי התמיכה יהיה כפוף לחובת ניכויי מס במקור על פי האישורים שימציא המוטב בעת התשלום. לפיכך, טרם הגשת הבקשה יש לשקול את זהות מגיש הבקשה בהתאם לקבוע בקול הקורא, מאחר והוא ישמש כמוטב לעניין תשלום כספי התמיכה. 3. לא ניתן להסב בדיעבד את תשלום התמיכה למוטב אחר, למעט במקרים חריגים, והוגשה לעניין זה בקשה בכתב וניתן על כך אישור מנהל/ת המועצה. אישור זה יכול שיהיה מותנה בתנאים שיפורטו. שינויים בפרויקט הנתמך כל שינוי מהותי בפרויקט, לרבות: שינוי בלוח הזמנים, שינוי בזהות האמנים או היוצרים או המבצעים העיקריים, שינוי באופיו הכללי של הפרויקט, טעון הגשת בקשה מיוחדת למועצה וקבלת אישור בכתב של הועדה הרלוונטית או של מנהל/ת המועצה, בהתאם למהות השינוי. ביטול המענק או צמצומו פרויקט שפרטי ביצועו בפועל שונו באופן מהותי לעומת פרטיו כפי שהוצגו בבקשה, והשינוי בוצע בלא שניתן על כך אישור המועצה מראש ובכתב, תהא המועצה רשאית להקטין את היקף המענק שאושר מלכתחילה או לבטלו כליל. בכל מקרה שבו יצומצם היקפו הכספי של פרויקט לעומת המוצג בבקשה והפער הוא בשיעור העולה על 30%:

6 3. סכום המענק יצומצם בשיעור הפער העולה על 30%. 3. למרות האמור לעיל, לא יפחת סכום המענק מסך של. 5, לדוגמה: ההיקף הכספי המוצג בבקשה 100,000. סכום המענק המאושר 50,000. ההיקף הכספי בפועל 50,000. הפער בין ההיקף המוצג להיקף בפועל הוא 50% אך שיעור הפער העולה על 30% עומד על 20% בלבד, ולפיכך סכום המענק יצומצם ב- 20% ויעמוד על סך של. 40,000 למען הסר ספק- מנהל/ת המועצה רשאי/ת להפחית את סכום המענק כאמור לעיל, ללא צורך באישור נוסף של המועצה.

ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA)

ANNEXURE E1-1 FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) Dear Sirs, Re: Standby Letter of Credit No: Please advise the

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5 McLaughlin, Terence K. From: Sent: To: Cc: Subject: Follow Up Flag: Flag Status:

More information

נהלי הגשה לתמיכה בסרטי תעודה ובסרטים קצרים

נהלי הגשה לתמיכה בסרטי תעודה ובסרטים קצרים נהלי הגשה לתמיכה בסרטי תעודה ובסרטים קצרים הבהרה: נהלי ההגשה מנוסחים בלשון זכר אך פונים לנשים ולגברים כאחד 1. קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה )ע"ר( תומכת בסרטים בשתי סוגות: סרטים עלילתיים קצרים )באורך

More information

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact:

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact: Patents Basics Yehuda Binder (For copies contact: elissa@openu.ac.il) 1 Intellectual Property Value 2 Intellectual Property Rights Trademarks Copyrights Trade Secrets Patents 3 Trademarks Identify a source

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 Translated from the Hebrew Sharf Translations Message sent From: Tomer Shohat

More information

מבצע חלומי עם סדרת ריצפז פרש הום!

מבצע חלומי עם סדרת ריצפז פרש הום! מבצע חלומי עם סדרת ריצפז פרש הום! במהלך חודש ינואר 1.1.2018-31.1.2018 יתקיים מבצע ארצי ברשתות השיווק השונות עבור סדרת ריצפז פרש הום. כל מי שירכוש בחודש ינואר 2 מוצרים מסדרת ריצפז פרש הום באותה רכישה, ויתקשר

More information

המבנה הגאומטרי של מידה

המבנה הגאומטרי של מידה התוכנה מאפשרת לרשום מידות מסוגים שונים בסרטוט, במגוון סגנונות ובהתאם לתקנים המקובלים. רצוי לבצע מתן מידות בשכבה המיועדת לכך. לכל מידה יש תכונות של בלוק. תהליך מתן המידות מתחיל תמיד מקביעת סגנון המידות.

More information

חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק(

חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק( חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק( התשע"ב - 2012 חברות וחברי לשכה יקרים, אני שמח להגיש לכם חוברת זו בה תמצאו את חוק זכויות הסוכן בנוסחו המקורי ואת תרגומו לאנגלית על ידי עו"ד שוש רבינוביץ,

More information

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G)

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G) 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016582 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה וארבעים וחמש דקות אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

https://www.bynet business.co.il/terms and conditions/ 1/16

https://www.bynet business.co.il/terms and conditions/ 1/16 תנאים כלליים התנאים במסמך זה מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מכל מכירת ציוד (חומרה ו/או תוכנה) ("ציוד"), שירותי מחשוב ענן ו/או כל שירות אחר ("השירותים") ו/או הצעה של בינת עסקים בע"מ ("בינת") למכירת ציוד

More information

תקנון תחרות הסטארט-אפ המבטיח של השנה במסגרת ועידת הדיגיטל והמובייל 1028

תקנון תחרות הסטארט-אפ המבטיח של השנה במסגרת ועידת הדיגיטל והמובייל 1028 תקנון תחרות הסטארט-אפ המבטיח של השנה במסגרת ועידת הדיגיטל והמובייל 1028 כללי עיתון "כלכליסט" )להלן: "העיתון" ו\או "כלכליסט"(, בשיתוף בנק הפועלים, מכון היצוא, פירמת רו"ח, KPMG משרד עו"ד שבלת ושות' ו LABS

More information

תקנון תחרות "הבניין הממחזר"

תקנון תחרות הבניין הממחזר תקנון תחרות "הבניין הממחזר" 1. מטרת התחרות עיריית חולון ותאגיד המיחזור, כהגדרתם בסעיף 2 להלן, מכריזים על תחרות עירונית לעידוד הפרדת פסולת אריזות לפח הכתום, במטרה לקדם את הטמעת נושא הפרדת הפסולת בעיר. בתקופת

More information

לחיים קרן הביטוח כבעל הפוליסה. - גיל המבוטח נקבע לפי יום הולדתו הקרוב ביותר לתאריך תחילת הביטוח, זה שקדם לו או הבא

לחיים קרן הביטוח כבעל הפוליסה. - גיל המבוטח נקבע לפי יום הולדתו הקרוב ביותר לתאריך תחילת הביטוח, זה שקדם לו או הבא לחיים קרן הסרטן מחלת לביטוח פוליסה מבוא.1 1.1. פוליסה זו היא חוזה ביטוח בין מנורה מבטחים ביטוח בע"מ לבין בעל הפוליסה, ששמו מצוין בדף פרטי הביטוח, המצורף לפוליסה זו ומהווה חלק בלתי נפרד ממנה. 1.2. הואיל

More information

אנגלית (MODULE E) בהצלחה!

אנגלית (MODULE E) בהצלחה! 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016481 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה ורבע אנגלית שאלון ה' (MODULE E) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה: בשאלון זה

More information

נספח מס' כותרות הסעיפים נכתבו לצורך הנוחות בלבד, ולא תשמשנה לצורך פרשנות.

נספח מס' כותרות הסעיפים נכתבו לצורך הנוחות בלבד, ולא תשמשנה לצורך פרשנות. כתב שירות רפואה משלימה Top 2. מבוא 2.2. המנוי יהיה זכאי לשירותים הכלולים בכתב שירות זה, או לשיפוי בגין הוצאות שהוצאו בגינם בפועל, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים להלן, ובלבד שצוין במפורש במפרט

More information

תקנון תחרות הסטארט-אפים במסגרת ועידת Mind the data 2017

תקנון תחרות הסטארט-אפים במסגרת ועידת Mind the data 2017 תקנון תחרות הסטארט-אפים במסגרת ועידת Mind the data 2017 כללי )להלן: ישראל בע"מ מיקרוסופט בשיתוף "כלכליסט"(, ו\או "כלכליסט" )להלן: "העיתון" עיתון "מיקרוסופט"( )להלן ביחד: "מארגני התחרות"( מכריזים על תחרות

More information

תקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע"ו נוסח מלא ומעודכן תוכן ענינים

תקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשעו נוסח מלא ומעודכן תוכן ענינים תקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע"ו- 2016 רשויות ומשפט מנהלי תכנון ובניה היתרים רשויות ומשפט מנהלי תכנון ובניה פיקוח 5 5 5 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 9 9 10 10 10 11 11 11 12 12 12 12 12

More information

תקנון מועדון לקוחות DREAM CARD )קבוצת פוקס(

תקנון מועדון לקוחות DREAM CARD )קבוצת פוקס( תקנון מועדון לקוחות DREAM CARD )קבוצת פוקס( ברוכים הבאים למועדון הלקוחות Dream Card של קבוצת פוקס כללי 1. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של קבוצת פוקס הכולל את המותגים,"FOX"

More information

תקנון הפעילות לתחרות ","2017 WOWJOBיולי 2017

תקנון הפעילות לתחרות ,2017 WOWJOBיולי 2017 תקנון הפעילות לתחרות ","2017 WOWJOBיולי 2017 מסמך זה הינו מסמך משפטי ואם הינכם מתחת לגיל 18 אנא קראו את תקנון זה יחד עם ההורים שלכם וקבלו הסכמתם על השתתפותכם בפעילות לפני שאתם נרשמים לפעילות באתר חובה

More information

ניהול שינויים ה מ ד ר י ך

ניהול שינויים ה מ ד ר י ך מהדורה 01 נוהל מפת"ח ה מ ד ר י ך Management) (Change היא שיטה )טכניקה( לניהול ובקרה של שינויים או שיפורים המוכנסים במערכת. שינויים מבוצעים לאורך כל שלבי מחזור חייה של מערכת, הן בשלבי האפיון והבניה והן

More information

א נ ג ל י ת בהצלחה! ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( השימוש במילון אחר טעון אישור הפיקוח על הוראת האנגלית.

א נ ג ל י ת בהצלחה! ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( השימוש במילון אחר טעון אישור הפיקוח על הוראת האנגלית. בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. א. משך הבחינה: שעה ורבע מועד הבחינה: חורף תשס"ז, 2007 מספר השאלון: 406 016107, א נ ג ל י

More information

בכפר המכביה, רמת-גן הסדנה תתקיים באנגלית. ביוגיימינג בע"מ המגשימים 20, פתח תקווה טל

בכפר המכביה, רמת-גן הסדנה תתקיים באנגלית. ביוגיימינג בעמ המגשימים 20, פתח תקווה טל סדנה Functional Biomechanics of the Lower Quarter Implications for the Evaluation and Treatment of Musculoskeletal Disorders בהנחיית: Christopher M. Powers, PT, PhD, FACSM, FAPTA הסדנה תתקיים ב - 28-29/2/2016

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 416 016117, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

תכנון, אספקה, התקנה ומתן שירות ותחזוקה למערכת ניטור טמפרטורה ולחות (מנ"ט) בחדרי תרופות, באינקובטורים ובמקררים במוסדות שירותי בריאות כללית

תכנון, אספקה, התקנה ומתן שירות ותחזוקה למערכת ניטור טמפרטורה ולחות (מנט) בחדרי תרופות, באינקובטורים ובמקררים במוסדות שירותי בריאות כללית שירותי בריאות כללית אגף הרכש המחלקה לרכש כללי תכנון, אספקה, התקנה ומתן שירות ותחזוקה למערכת ניטור טמפרטורה ולחות (מנ"ט) בחדרי תרופות, באינקובטורים ובמקררים במוסדות שירותי בריאות כללית מכרז פומבי מס' 90/14-17

More information

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 414 016115, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

03/2018 לביצוע עבודות להקמת מתחם סקייטפארק בעיר לוד סיון תשע"ח יוני 2018 חותמת וחתימה:

03/2018 לביצוע עבודות להקמת מתחם סקייטפארק בעיר לוד סיון תשעח יוני 2018 חותמת וחתימה: 03/2018 מכרז פומבי מס' מכרז לביצוע עבודות להקמת מתחם סקייטפארק בעיר לוד סיון תשע"ח יוני 2018 חותמת וחתימה: תוכן חוברת המכרז מסמך א' מסמך ב' נספח 1 נספח 2 נספח 3 נספח 4 נספח 5 נספח 5.1 נספח 5.2 נספח 5.3

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך מדינת ישראל משרד החינוך מינהל חברה ונוער מבחן באנגלית שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: מנהל מרכז השכלה: שם: שם מרכז ההשכלה /מוסד : ציון: תאריך בדיקת המבחן: כולה שהמערכת מוסרית, ומוסרית ערכית רואים

More information

שאלון ו' הוראות לנבחן

שאלון ו' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ו, מועד ב מספר השאלון: 406 016107, י ת ל ג נ א שאלון ו' )MODULE F( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א. משך הבחינה: שעה וחצי אנגלית שאלון

More information

אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן )מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי )

אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן )מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי ) בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: 407 016108, מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, 2012 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ז, 2017, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך 403 016104, מספר השאלון: אנגלית שאלון ג' (MODULE C) ג רסה א' הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה וחצי ב. מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

מכרז פומבי להקמת והפעלת פארק פעילות ספורט תנאים כלליים, הסכם, מפרט טכני

מכרז פומבי להקמת והפעלת פארק פעילות ספורט תנאים כלליים, הסכם, מפרט טכני אגם מונפורט מרכז תיירות ונופש בע"מ מכרז פומבי 5/2017 להקמת והפעלת פארק פעילות ספורט במתחם "אגם מונפורט" תנאים כלליים, הסכם, מפרט טכני אוקטובר 2017 חתימתנו מאשרת כי קראנו הבנו ואנו מסכימים לכל האמור חתימת

More information

עיריית יבנה לביצוע עבודות לפיתוח סביבתי תומך לקריית הספורט בעיר יבנה

עיריית יבנה לביצוע עבודות לפיתוח סביבתי תומך לקריית הספורט בעיר יבנה מסמך א' עיריית יבנה מכרז מס' 9/2017 לביצוע עבודות לפיתוח סביבתי תומך לקריית הספורט בעיר יבנה ספטמבר 2017 2 מסמך א'- מידע והוראות למשתתפים במכרז. מסמך ב' החוזה. תוכן עניינים מסמך ג' - המפרט הכללי לעבודות

More information

סיום הכיסוי הסיעודי במסגרת הביטוח הקבוצתי "מקדם בריאות" ההמשכיות והאפשרויות

סיום הכיסוי הסיעודי במסגרת הביטוח הקבוצתי מקדם בריאות ההמשכיות והאפשרויות סיום הכיסוי הסיעודי במסגרת הביטוח הקבוצתי "מקדם בריאות" ההמשכיות והאפשרויות הסיעוד הקבוצתי הסתיים בהתאם להחלטת הממונה על הביטוח ושוק ההון "המפקח על הביטוח", החל מ- 1.1.18 בוטל הכיסוי הסיעודי הקבוצתי. כל

More information

תקנון מועדון לקוחות כרם אמפורה בע"מ 1. מועדון לקוחות יקב אמפורה הוא מועדון צרכנים המאפשר לאוהבי יין

תקנון מועדון לקוחות כרם אמפורה בעמ 1. מועדון לקוחות יקב אמפורה הוא מועדון צרכנים המאפשר לאוהבי יין תקנון מועדון לקוחות כרם אמפורה בע"מ 1. מועדון לקוחות יקב אמפורה הוא מועדון צרכנים המאפשר לאוהבי יין בתנאים מועדפים ליהנות משני העולמות ותרבות, שגילם מעל 18 שנה במסגרת המועדון. תקנון זה נכתב בלשון זכר לשם

More information

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t" Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH * .1.2.3 (X).1.2.3.4.5.6 בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון

More information

מ ק ו מ ו ת 5 מ י נ ה ל כ ס פ י ו מ ו ר י ה ח ב ר ה ל פ י ת ו ח י ר ו ש ל י ם ב ע מ מ ב ו א כ ל ל י ב ש נ ת, ב מ ס ג ר ת ח ג י ג ו ת י

מ ק ו מ ו ת 5 מ י נ ה ל כ ס פ י ו מ ו ר י ה ח ב ר ה ל פ י ת ו ח י ר ו ש ל י ם ב ע מ מ ב ו א כ ל ל י ב ש נ ת, ב מ ס ג ר ת ח ג י ג ו ת י נ י ה ו ל פרויקט הקמת היכל הפיס י ר ו ש ל י ם תוכן העניינים פ ר ק נ ו ש א ע מ ו ד 1 0 1 6 2 2 מ ב ו א תקציר מנהלים פירוט הממצאים 1 2 3 2 2 2 2 2 8 3 0 3 2 3 4 3 6 4 1 4 6 ליקויים מערכתיים ב נ י ה ו ל פרויקט

More information

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי(

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"א, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך 016117 מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת א. משך הבחינה: שעה וחצי שאלון

More information

שאלון ו' הוראות לנבחן

שאלון ו' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ה, מועד ב מספר השאלון: 406 016107, י ת ל ג נ א שאלון ו' )MODULE F( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

from According to the interest at a fixed "The public registered assessments, this Attached to this Internet sites:

from According to the interest at a fixed The public registered assessments, this Attached to this Internet sites: Internet Gold - Golden Lines Ltd. is Considering a Neww Issuance of Unsecured Debentures to Israeli Institutional Investors Ramat Gan, Israel, June 1, 2017 - Internet Gold - Golden Lines Ltd. L (the "Company",

More information

מידע להיתר לפי תיקון 101 לחוק התו"ב

מידע להיתר לפי תיקון 101 לחוק התוב כנס מודדים ר"ג 02.02.16 משרדהאוצר האוצר יחידתסמך סמך מידע להיתר לפי תיקון 101 לחוק התו"ב אדר' מענית בן שלמה יועצת למינהל התכנון הליך הרישוי - היום ככה מתחיל הליך ההיתר היום... בקשה להיתר "תכנית בקשה להיתר"

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

חוזה מכר דירת מחיר למשתכן

חוזה מכר דירת מחיר למשתכן חוזה מכר דירת מחיר למשתכן נערך ונחתם ביום לחודש שנת מצד אחד מצד שני בין אפריקה ישראל מגורים בע"מ, מ.ח. 520034760 מרחוב יהונתן נתניהו 1 ג', אור יהודה )להלן: "החברה"( לבין.1, ת.ז..2, ת.ז. מרחוב )שם רחוב(

More information

שאלון ד' הוראות לנבחן

שאלון ד' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ה, מועד ב מספר השאלון: 404 016105, י ת ל ג נ א שאלון ד' )MODULE D( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

מדיניות תגמול ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ )"שלמה ביטוח" או "החברה"(

מדיניות תגמול ש. שלמה חברה לביטוח בעמ )שלמה ביטוח או החברה( מדיניות תגמול ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ )"שלמה ביטוח" או "החברה"( 1 3 4 5 5-6 7-8 9 10 10-12 13-18 18 18-19 19 19 20 20-21 22 22 22 תוכן עניינים מבוא... הגדרות... מטרת אימוץ מדיניות התגמול... נתונים כלליים

More information

Genetic Tests for Partners of CF patients

Genetic Tests for Partners of CF patients Disclaimer: this presentation is not a genetic/medical counseling The Annual Israeli CF Society Meeting Oct 2013 Genetic Tests for Partners of CF patients Ori Inbar, PhD A father to a 8 year old boy with

More information

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א'

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א' תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך מקום להדבקת מדבקת נבחן א נ ג ל י ת סוג בחינה: מועד הבחינה: מספר השאלון: מבחן מטה לבתי ספר תיכוניים חורף תשע"ד 29.01.2014 מותאם לשאלון א' של בחינת הבגרות שסמלו

More information

Name Page 1 of 6. דף ט: This week s bechina starts at the two dots in the middle of

Name Page 1 of 6. דף ט: This week s bechina starts at the two dots in the middle of Name Page 1 of 6 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the contact info above by Sunday, December 25, 2016 and we ll send it

More information

מכרז פומבי מספר: 03/2018 מכרז לאחזקת תחנות שאיבה למים וביוב, קידוחים ובריכות אגירה

מכרז פומבי מספר: 03/2018 מכרז לאחזקת תחנות שאיבה למים וביוב, קידוחים ובריכות אגירה מכרז פומבי מספר: 03/2018 מכרז לאחזקת תחנות שאיבה למים וביוב, קידוחים ובריכות אגירה מכרז פומבי מס' 03/2018 מכרז לאחזקת תחנות שאיבה למים וביוב, קידוחים ובריכות אגירה תאגיד המים והביוב מי חדרה בע"מ )להלן:

More information

תנאי שימוש תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לשם הנוחות אולם מתייחסים וחלים באופן שווה על שני המינים.

תנאי שימוש תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לשם הנוחות אולם מתייחסים וחלים באופן שווה על שני המינים. 1 תנאי שימוש תנאי שימוש ספאם אוף טכנולוגיות בע"מ )ספאם אוף )Spamoff Technologies Ltd., ID 51-534151-9 )"אנחנו", "החברה", "ספאם אוף"( מקדמת בברכה את כלל משתמשיה, וביניהם את משתמשי אתר האינטרנט www.spamoff.co.il

More information

הוצאה מס' 47 מ

הוצאה מס' 47 מ 1 1. מטרת הנוהל נוהל זה נועד לקבוע ם ל עבודה או לרכישת שירותים ולאפשר השתתפות בתנאים שווים של המציעים בהליכי התקשרות, וכן לקבוע ם לאישור עסקאות מהותיות על פי חוק החברות, התשנ"ט- 1999 בהתאם לסעיף 41 להלן.

More information

מדיניות תגמול ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ )"שלמה ביטוח" או "החברה"(

מדיניות תגמול ש. שלמה חברה לביטוח בעמ )שלמה ביטוח או החברה( מדיניות תגמול ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ )"שלמה ביטוח" או "החברה"( 1 תוכן עניינים מבוא... 3 הגדרות... 4 מטרת אימוץ מדיניות התגמול של נושאי המשרה... 5 נתונים כלליים אודות החברה... 6 גיבוש, פיקוח ובקרה על

More information

בצהריים. לא יתקבלו בקשות שעבורן לא בוצעה הרשמה להגשת בקשה עד למועד זה.

בצהריים. לא יתקבלו בקשות שעבורן לא בוצעה הרשמה להגשת בקשה עד למועד זה. .1.2.3.4 טופס זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד! לתשומת לבך: ההגשה תהיה באמצעות מערכת ISF online לצורך כך יש לבצע אימות פרטים. (אימות הפרטים אינו מהווה הרשמה להגשת בקשה). המועד האחרון להרשמה

More information

PLAZA CENTERS N.V. (the "Company" or "Plaza") Disclosure Document. (the "Document")

PLAZA CENTERS N.V. (the Company or Plaza) Disclosure Document. (the Document) November 14, 2016 PLAZA CENTERS N.V. (the "Company" or "Plaza") 20119/0/6662380v1 Disclosure Document (the "Document") In accordance with Regulation 37(T) of the Israeli Securities Regulations (Periodic

More information

חשבון עסקה ללוקליזציה ישראל גרסה 8.82 פץ' 11 ינואר 2013

חשבון עסקה ללוקליזציה ישראל גרסה 8.82 פץ' 11 ינואר 2013 ללוקליזציה ישראל גרסה 8.82 פץ' 11 ינואר 2013 אג'נדה ינואר, 2013 התהליך העסקי התוספות והשינויים שהוכנסו ללוקליזציה ישראל על מנת לתמוך בתהליך העסקי תנועות יומן ודוחות ביטול התהליך מגבלות נספח התהליך העסקי

More information

לאומית סיעוד ביטוח סיעודי קבוצתי ללקוחות לאומית באמצעות כלל ביטוח

לאומית סיעוד ביטוח סיעודי קבוצתי ללקוחות לאומית באמצעות כלל ביטוח לאומית סיעוד ביטוח סיעודי קבוצתי ללקוחות לאומית באמצעות כלל ביטוח מבוטח/ת יקר/ה, 2 אני שמח לעדכן אתכם, כי לאומית שירותי בריאות וכלל חברה לביטוח בע"מ, המבטחת בביטוח הסיעודי לאומית סיעוד", האריכו את ההתקשרות

More information

If there come about any changes in your status and/or details, you must declare this within 7 days.

If there come about any changes in your status and/or details, you must declare this within 7 days. Translation of Tofes 101 (Form 101) for Employees Attached to your next salary slip (that of December 2017), you will find a copy of Tofes 101.This translation of Tofes 101 aims to help you complete the

More information

פוליסה לביטוח סיעודי ללקוחות קופת חולים לאומית

פוליסה לביטוח סיעודי ללקוחות קופת חולים לאומית פוליסה לביטוח סיעודי ללקוחות קופת חולים לאומית 1 מבוטח יקר, אני שמח לבשר לך כי לאומית בשיתוף חברת כלל בריאות בנו עבורך פוליסה חדשה לביטוח סיעודי הנותנת לך ביטוח לכל החיים. הביטוח הסיעודי החדש של לאומית

More information

The Connection between Town Planning, Public Taking (Appropriation) and Land Appraisal

The Connection between Town Planning, Public Taking (Appropriation) and Land Appraisal The Connection between Town Planning, Public Taking (Appropriation) and Land Appraisal Adv. Shahar HARARI, Israel Key words: Town Planning, Appropriation, Appraisal SUMMARY It seems illogical that the

More information

תנאים לפעילותה של הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע"מ תוכן עניינים

תנאים לפעילותה של הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בעמ תוכן עניינים תנאים לפעילותה של הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע"מ תוכן עניינים.1 הגדרות... 2 2. החברות בפדרציה... 3 3. הפעולות המותרות לפדרציה... 5 4. פעולות אסורות...6 5. קביעת דמי רישיון השימוש שישלם המשתמש...8

More information

תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית:... 2 תשובות סופיות:...8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:...10

תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית:... 2 תשובות סופיות:...8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:...10 תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית: שאלות לפי נושאים: 3 שאלות העוסקות בנוסחת האיבר הכללי: 3 שאלות העוסקות בסכום סדרה חשבונית: 4 שאלות מסכמות: 5 תשובות סופיות: 8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:

More information

הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E?

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? ב ר ו ך א ת ה י י א לה ינ ו מ ל ך ה עו ל ם, ה מ ע ב יר ש נ ה מ ע ינ י ות נ ומ ה מ ע פ ע פ י Blessed are You, Hashem our God, King of the Universe, who removes sleep from

More information

מדריך שימוש בדואר האלקטרוני

מדריך שימוש בדואר האלקטרוני מדריך שימוש בדואר האלקטרוני Live@Edu UserName@Campus.haifa.ac.il תוכן עניינים א. מבוא... 2 מהי מערכת? Live@edu... 2 קבלת פרטי כתובת הדואר האלקטרוני:... 2 ב. כניסה ראשונית לחשבון הדואר האלקטרוני... 2 השלמת

More information

מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית (MODULE C) מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי قاموس إنجليزي - إنجليزي - عربي

מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית (MODULE C) מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי قاموس إنجليزي - إنجليزي - عربي בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: 403 016104, מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

תקנון הלימודים לתואר הראשון

תקנון הלימודים לתואר הראשון 1. מיהו סטודנט תקנון הלימודים לתואר הראשון כסטודנט במכון נחשב מי שהתקבל ללימודים מלאים או חלקיים, כהגדרתם בסעיפים 1.1 ו- 11.1 להלן, ע"י הגורם המוסמך לכך במכון, ו/או הורשה להמשיך את לימודיו על-פי כללי המכון,

More information

הליך בירור ויישוב תביעת פנסיית נכות

הליך בירור ויישוב תביעת פנסיית נכות עתידית הליך בירור ויישוב תביעת פנסיית נכות כל האמור בלשון זכר משמעו גם בלשון נקבה 1.1 התקבלה תביעה במשרדי הקרן. 2.2 הקרן מחויבת תוך 14 ימי עסקים מקבלת התביעה לשלוח הודעה לתובע אודות סטאטוס הטיפול בתביעה

More information

הנדון : מכרז פומבי דו-שלבי מס' 417/17 לאספקה, התקנה ותחזוקת מערכת קר"מ בעיר תל אביב יפו

הנדון : מכרז פומבי דו-שלבי מס' 417/17 לאספקה, התקנה ותחזוקת מערכת קרמ בעיר תל אביב יפו הנדון : מכרז פומבי דו-שלבי מס' 417/17 לאספקה, התקנה ותחזוקת מערכת קר"מ בעיר תל אביב יפו חברת מי אביבים 2010 בע"מ )"החברה" או "מי אביבים"( מבקשת בזאת הצעות להקמה, אספקה, התקנה ותחזוקת מערכת קר"מ בתחום החברה.

More information

ASTM UL / FM / BS abesco

ASTM UL / FM / BS abesco 7 ASTM UL / FM / BS 93 - 4 5 6 7 8 9 0 3 4 5 6-8 9 - CP - 30 0 MORTAR FR INSERTS OR PUTTY PADS FOR ELECTRICAL BOXES * ** 0 mineral wool + Acrilic sealant FIRECLAMP A FIRECLAMP A or CP - 30 Acrilic sealant

More information

של מכרז לבעל תעודת זכאות של מחוסר דיור על פי הקריטריונים של משרד הבינוי, ישולמו לרשות דמי חכירה מהוונים מופחתים כלהלן: נוסח משולב

של מכרז לבעל תעודת זכאות של מחוסר דיור על פי הקריטריונים של משרד הבינוי, ישולמו לרשות דמי חכירה מהוונים מופחתים כלהלן: נוסח משולב 1505 16/1/17 : : מספר החלטה תאריך מדיניות אחידה למתן הנחות בקרקע בתוקף סמכותה לפי סעיף 3 לחוק רשות מקרקעי ישראל, התש"ך 1960, החליטה מועצת מקרקעי ישראל מיום ט"ז בטבת תשע"ז (16 בינואר 2017) לתקן את החלטת

More information

םייחרזא םירוערעל טפשמ תיבכ ותבשב ןוילעה טפשמה תיבב 1242/15 א"ער

םייחרזא םירוערעל טפשמ תיבכ ותבשב ןוילעה טפשמה תיבב 1242/15 אער בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים אזרחיים רע"א 1242/15 לפני: המבקשת: כבוד השופט י' דנציגר כבוד השופט צ' זילברטל כבוד השופט מ' מזוז מ. אדלר הנדסה בע"מ נ ג ד המשיב: יחזקאל קטן בקשת רשות ערעור על

More information

תוכן עניינים קובץ נספחים

תוכן עניינים קובץ נספחים 1 תוכן עניינים קובץ נספחים נספח ע 1/ ע 2/ ע 3/ ע 4/ ע 5/ ע 6/ ע 7/ ע 8/ ע 9/ ע 10/ ע 11/ ע 12/ ע 13/ ע 14/ ע 15/ ע 16/ ע 17/ ע 18/ מספר מסמך עמודים חוק נתוני אשראי התשע"ו 32 2016- חוק נתוני אשראי התשס"ב

More information

2 נוכח התנהלות המשיבה במסגרת הפקעת קרקעות שהיו רשומות על שמם של המבקשת והחייב. בהחלטתה קבעה הרשמת כי אין זה בסמכותה להפחית את החוב למשיבה בדרך של קיזו

2 נוכח התנהלות המשיבה במסגרת הפקעת קרקעות שהיו רשומות על שמם של המבקשת והחייב. בהחלטתה קבעה הרשמת כי אין זה בסמכותה להפחית את החוב למשיבה בדרך של קיזו בבית המשפט העליון רע"א 2041/16 לפני: המבקשת: כבוד השופט צ' זילברטל שרון כוכבי נ ג ד המשיבה: עיריית רחובות בקשת רשות ערעור על החלטת בית המשפט המחוזי מרכז- לוד בתיק רצ"פ 43113-01-16 שניתנה ביום 27.1.2016

More information

מכרז פומבי מס' 106/2018

מכרז פומבי מס' 106/2018 תחזוקת תשתיות טכנולוגיות במיקור חוץ מועצה אזורית רמת הנגב עמוד 1 מתוך 66 מכרז פומבי מס' 106/2018 לתחזוקת תשתיות טכנולוגיות במיקור חוץ נוהל תנאי המכרז ומידע כללי למציע - המועד האחרון להגשת ההצעות יום ה',

More information

(MODULE E) ב ה צ ל ח ה!

(MODULE E) ב ה צ ל ח ה! סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה מועד הבחינה: קיץ תשס"ד, 2004 מספר השאלון: 016106 י ת ל ג נ א שאלון ה' (MODULE E) הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה ורבע בשאלון זה שני פרקים.

More information

תיקון תשקיף להשלמה ומדף של אירונאוטיקס בע"מ מיום 03 במאי 7302 כפי שתוקן ביום 01 ביוני 7302 תשקיף להשלמה הצעת מכר לציבור של והנפקה לציבור של

תיקון תשקיף להשלמה ומדף של אירונאוטיקס בעמ מיום 03 במאי 7302 כפי שתוקן ביום 01 ביוני 7302 תשקיף להשלמה הצעת מכר לציבור של והנפקה לציבור של תיקון תשקיף להשלמה ומדף של אירונאוטיקס בע"מ מיום 03 במאי 7302 כפי שתוקן ביום 01 ביוני 7302 אירונאוטיקס בע"מ )"החברה"( ויולה פי.אי. ונצ'רס שותפות מוגבלת קרן מנוף I א' )בראשית(, שותפות מוגבלת קרן מנוף I

More information

נילי חמני

נילי חמני מבנה שריר שלד (מקרוסקופי) עטוף ברקמת חיבור (אפימזיום) מחולקלצרורותתאישרירשכלאחדמהםעטוף ברקמתחיבורנוספת (פרימזיום) (תא) שרירעטוףברקמתחיבורמשלו כלסיב (אנדומזיום) לרקמות החיבור בשריר תפקיד חשוב ביצירת המבנה

More information

ביום נאלצה המדינה להגיש גם היא חוות דעת מתוקנת. הוכחות בה נחקרו עדי הצדדים, לרבות השמאים מטעמם. באותה ישיבה ביקשה באת

ביום נאלצה המדינה להגיש גם היא חוות דעת מתוקנת. הוכחות בה נחקרו עדי הצדדים, לרבות השמאים מטעמם. באותה ישיבה ביקשה באת בבית המשפט העליון רע"א /849251 לפני: המבקשים: כבוד השופט נ' סולברג 1. אחמד עבד אלעזיז חוסין 2. מוחמד עבד אלעזיז חוסין ד ג נ המשיבה: רשות הפיתוח ע"י מינהל מקרקעי ישראל בקשת רשות ערעור על החלטת בית המשפט

More information

מכרז שלד לורי לוקי 28/8/2017 רשימת מסמכים

מכרז שלד לורי לוקי 28/8/2017 רשימת מסמכים מפרט טכני במכרז פומבי מס' 3214/2017 לבחירת קבלן ראשי לביצוע עבודות חפירה, כלונסאות דיפון, עוגנים ושלד להקמת בניין הפקולטה לניהול ע"ש לורי לוקי בקמפוס אוניברסיטת תל אביב 1 רשימת מסמכים מסמך א' 1 מסמך א'

More information

תקנון מבצע "מה השעה"

תקנון מבצע מה השעה תקנון מבצע "מה השעה" עורכת ההגרלה: שטראוס גרופ בע"מ מסמך זה הנו בעל אופי משפטי. אם את/ה מתחת לגיל 01, ודא/י כי הוריך קראו את תנאי תקנון זה ואישרו לך להשתתף בפעילות יולי אוגוסט 5102 תקנון מבצע ההגרלות "מה

More information

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה!

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה! בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. תשס"ז, מועד ב מועד הבחינה: מספר השאלון: 402 016103, א. משך הבחינה: שעה ורבע א נ ג ל י ת

More information

1.1. אתר האינטרנט "אלוף ספורט" של חברת מולאייב גדעון בע"מ )להלן: "החברה"( משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.

1.1. אתר האינטרנט אלוף ספורט של חברת מולאייב גדעון בעמ )להלן: החברה( משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. תקנון אתר אלוף ספורט 1. כללי 1.1. אתר האינטרנט "אלוף ספורט" של חברת מולאייב גדעון בע"מ )להלן: "החברה"( משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. 1.2. הוראות תקנון זה יחולו

More information

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות.

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. סריקה לרוחב פרק 3 ב- Kleinberg/Tardos קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט:

More information

אוניברסיטת תל-אביב הוראות האוניברסיטה

אוניברסיטת תל-אביב הוראות האוניברסיטה 1 דף מספר 12.7.2015 34 תקנון המצאות, פטנטים ומסחורם מ ב ו א האוניברסיטה הינה מוסד מוכר להשכלה גבוהה, כמשמעותו בחוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח- 1958, שמטרתו היא יצירת ידע, שימורו והנחלתו לטובת הציבור לדורותיו.

More information

מבוטח/ת יקר/ה, קדר סוכנות לביטוח )1991( בע"מ Ltd. Kaddar Insurance Agency (1996) I g a l A l o n, T e l A v i v

מבוטח/ת יקר/ה, קדר סוכנות לביטוח )1991( בעמ Ltd. Kaddar Insurance Agency (1996) I g a l A l o n, T e l A v i v מבוטח/ת יקר/ה, פרק 1 בפוליסה זו, המתייחס לביטוח גוף כלי השיט מנוסח בשפה האנגלית וכפוף לחוק ולנוהג האנגלי, כמקובל בענף הביטוח הימי. אם הפוליסה ותנאיה ו/או תניות פטור ו/או תנאים מוקדמים ו/או חריגים המופיעים

More information

מדריך מעו"ף הנחיות על פי החלק השביעי לתקנון

מדריך מעוף הנחיות על פי החלק השביעי לתקנון 274765 מדריך מעו"ף הנחיות על פי החלק השביעי לתקנון מדריך מעו"ףעדכון מס' 67 מעודכן עד ליום 274765 9.2.17 תוכן עניינים הנחיות לרישום נגזרים למסחר פרק א' הנחיות לרישום למסחר של נגזרים שנכס הבסיס שלהם הינו

More information

מסנן סולארי: הוראות שימוש

מסנן סולארי: הוראות שימוש מסנן סולארי: הוראות שימוש ליקוי חמה מלא יום שני, 21 באוגוסט, 2017 Agreement v143 Mar 2014 2014-2017 2014-2017 TERMS AND CONDITIONS FOR USE OF SOLAR VIEWER Please read these Instructions for Use carefully

More information

בהמשך לתשובות שפורסמו כבר ומצורפות כאן בהמשך, להלן תשובות לשאלות הבהרה נוספות שהופנו אל הסוכנות היהודית.

בהמשך לתשובות שפורסמו כבר ומצורפות כאן בהמשך, להלן תשובות לשאלות הבהרה נוספות שהופנו אל הסוכנות היהודית. מסמך מעודכן מיום, 2019 th February 14 מסמך שני של שאלות ותשובות - הזמנה להציע הצעות מספר 05/2019 בהמשך לתשובות שפורסמו כבר ומצורפות כאן בהמשך, להלן תשובות לשאלות הבהרה נוספות שהופנו אל הסוכנות היהודית.

More information

תנאי רכש כלליים GENERAL PURCHASE TERMS

תנאי רכש כלליים GENERAL PURCHASE TERMS GENERAL PURCHASE TERMS תנאי רכש כלליים 1. General These General Purchase Terms apply to all John Deere orders. Content and volume of the orders as well as any amendments and supplements are subject to

More information

שבות תחום מצוות עשה שזמן גרמא סמיכה תקיעה, שברים, תרועה. The אי ור of performing any מלאכה on Rosh HaShanah שופר in preparation of the

שבות תחום מצוות עשה שזמן גרמא סמיכה תקיעה, שברים, תרועה. The אי ור of performing any מלאכה on Rosh HaShanah שופר in preparation of the A B C בס"ד Intro מסכת ראש השנה of דף לג learn בע"ה Today we will Some of the topics we will learn about today include: A discussion regarding the איסור of performing any forbidden for Rosh שופר on Yom

More information

חוק הבוררות, התשכ"ח 1968 פרק א': פרשנות פרק ב': הסכם בוררות 1. הגדרות (תיקון התשל"ד) "הסכם בוררות" הסכם בכתב למסור לבוררות סכסוך

חוק הבוררות, התשכח 1968 פרק א': פרשנות פרק ב': הסכם בוררות 1. הגדרות (תיקון התשלד) הסכם בוררות הסכם בכתב למסור לבוררות סכסוך חוק הבוררות, התשכ"ח 1968 פרק א': פרשנות 1. הגדרות (תיקון התשל"ד) לענין חוק זה - "הסכם בוררות" הסכם בכתב למסור לבוררות סכסוך שנתגלע בין צדדים להסכם או שעשוי להתגלע ביניהם בעתיד, בין שנקוב בהסכם שמו של בורר

More information

Homework 10. Theoretical Analysis of Service Stations in Steady State. Priority Queues.

Homework 10. Theoretical Analysis of Service Stations in Steady State. Priority Queues. Service Engineering Homework 0 Theoretical Analysis of Service Stations in Steady State. Priority Queues. Submit questions: Part I:,,; Part II:,; Part : all; Part: 6-. Part I. Anonymous Pizza Case Study

More information

האוניברסיטה הפתוחה דיני הסחר הבינלאומי הסכמי סוכנות והפצה עו"ד עידו לשם

האוניברסיטה הפתוחה דיני הסחר הבינלאומי הסכמי סוכנות והפצה עוד עידו לשם האוניברסיטה הפתוחה דיני הסחר הבינלאומי 13042 הסכמי סוכנות והפצה עו"ד עידו לשם סוכן / מפיץ Agent / Distributor Agent סוכן פועל בשם היצרן אינו צד להסכם בין היצרן ללקוח התמורה: עמלה בגין "התיווך" Distributor

More information

מערכת כללים לבירור וליישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור

מערכת כללים לבירור וליישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור מערכת כללים לבירור וליישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור בהתאם להוראות חוזר גופים מוסדיים 2017-9-5, מפורטת להלן מערכת הכללים לבירור ויישוב תביעות בקרן הפנסיה שבניהול אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ )להלן: "החברה

More information

ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ

ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ בדף העבודה יש תירגול בסביבת העבודה לשפת #C לסביבות עבודה אחרות. )2015 )Visual Studio אך היא מתאימה גם לשפת Java וגם o 1. ריצה של כל התוכנית ועצירה בסוף יש לבחור

More information

בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי

בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי למילוי ע"י הבנק תאריך א"ד מס' שם הלקוח: Applicant 50 Addresses Tel Fax Branch No. Account No. Ref. no. 40A Form of documentary Credit Transferable Stand by לכבוד בנק לאומי לישראל

More information

ASP.Net MVC + Entity Framework Code First.

ASP.Net MVC + Entity Framework Code First. ASP.Net MVC + Entity Framework Code First 1 הקדמה בפרק הזה יוצג שימוש בFirst EntityFramework Code עבור ה use case הבאים : ASP.Net MVC ASP.Net Web API ASP.Net MVC + Scaffolding הערה : Framework Entity הוצג

More information

פוליסה לביטוח בריאות קבוצתי לעובדי - מכללת ספיר, מכללת הנגב ובני משפחותיהם במקרה של תביעה, בירורים ושאלות ניתן *3455

פוליסה לביטוח בריאות קבוצתי לעובדי - מכללת ספיר, מכללת הנגב ובני משפחותיהם במקרה של תביעה, בירורים ושאלות ניתן *3455 art: name: sag size: a4+5 mm shidra ראונ נינ אוני ראוני ראוני לכמו ריפס תללכמ _ 300308239_ 300308239 300308239 ינואר 2016 קבוצת קלי הרוקמים 26 בניין d ת. ד 1883. חולון טלפקס 03-6367308 : דוא"ל kol-health@kali.co.il

More information